- Onödig fakta.

[Känner mest, vad håller jag på med?]
 
•När jag äter kvarg, gröt, yoghurt osv. äter jag alltid med liten sked istället för med en stor. Varför? jo för att det ska räcka länge.
 
Jag har under hela min uppväxt lekt med dockor. Fick en docka när jag fyllde två år, den dockan sitter fortfarande på en hylla i mitt rum hemma hos pappa. Jag döpte mina favorit dockor till Lisa och Felix.
 
På foten har jag ett stort födelsemärke. När jag var liten skämdes jag för det och tyckte att det var jättekostigt. Nu tycker jag att det är svinballt.
 
Jag sparar på mina kvarg-burkar. Nu vet den naturella kvargen från lindahls? När den burken tar slut så ställer jag in den i diskmaskinen och tänker att jag ska spara den. Men jag tror, är inte säker, att mamma slänger dem när jag inte ser.
 
Doftljus är megamysigt. Jag har massa doftljus i olika dofter.
 
När jag var 6år var jag hos min farmor. På gården där hon bor har de en hund, han får springa runt huset ibland, men då fick inte vi barn vara ute. Jag och min kusin lurade i mina syskon att han (hunden) skulle bita av dem näsan, så att de inte skulle gå ut. Men jag och min kusin gick ut och det slutade med att hunden hoppade på mig och jag tappade min första tand.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback