- On our way to Austin.


Har inte hört av mig här på några dagar. Anledningen? Vi har inte gjort något speciellt. Vi kom tyvärr för sent till grottorna så vi hann inte se fladdermössen, men vi gick runt lite och tittade på stenarna. 
Det vi egentligen har gjort är att åka buss i flera timmar och är nu framme i Texas. 
Igår provade jag och Jonas att sova utanför tältet, under stjärnorna. Sen så fick vi med oss resten av gänget inatt. Mega-coolt och gosigt, men det är så otroligt fuktigt här.




Igår, 9:e juli, var vi på "six flags", för er som inte vet vad det är det en superstor nöjespark med berg-och-dalbanor som jag inte ens vågat drömma om och ett stort vattenland. Det var riktigt riktigt coolt och roligt, speciellt att åka + bada, men att bara gå runt och titta på allt var en cool upplevelse. Efter det åkte vi till en resturang för att äta en typisk "Texas bbq" det var så sjukt gott, men så sjukt gott!




Just i denna minut när jag skriver detta sitter vi i bilen och skriver en köplista för våran tredje "handlar-dag", sedan ska vi till ett stort köpcentrum och efter det ska vi till våran nya campingplats, äta middag och sen bada.
Idag är vi på väg Austin och ska därför på utomhuskonsert ikväll, så det blir najan.

Annars under dessa dagar har jag hunnit med att laga mat till gruppen en dag, kommit närmre den andra gruppen och haft flera deep talks, haha, ganska sjukt hur nära vi ändå har kommit varandra på ca 1,5 vecka. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback