- Nu är jag 16år.

Godkväll på er!
Har en bra dag? Det kan jag lugnt säga att jag har, trots att familjen lämnade mig hemma för jobb och kompisar.. haha. Moa kom hit en stund strax innan Albin, pratade lite och sen gick hon när Albin kom. Så vi har umgåtts, bakat, lagt pussel (äntligen!! någon mer som jag), pratat och spelat kort.
 
Precis ätit middag with mi padre och mina syskon, kyckling och matkorn, så enkelt men så gott. Har bakat så galet mycket och även ätit, så min kropp är i sockerchok och jag har inte ens ätit tårta än, så det är lite tragisk men får se hur det blir. För ska strax åka in till stan, mamma, där jag ska bjussa mina friendos på tårtan som blev väldigt ful, men färgglad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback