- New Mexico, Santa Fe






Åkte bil i ca 8 timmar till New Mexico, Santa Fe, sov en hel del. Sover knappt 5 timmar varje natt men sen sover jag bra i bussen, så det är najan.
När vi kom fram till campingen ställde vi upp våra tält och fick lite fritid. De flesta åkte iväg till en galleria men jag och Ludwig drog ut och sprang, dock bara 1,6km då det var så sjukt varmt. Hoppade sedan i poolen. Gick upp och bytte om, men gick ned till poolen igen för att hålla några sällskap. Albin och Jonas tyckte då att jag skulle bada igen så de slängde i mig, med kläderna på.

Våra planer var att åka till "river walk" men istället åt vi en god middag, lekte lekar och spelade kort. 
Resten av kvällen hade jag och Jonas kind of, deep talk. 
Sov inte alls bra inatt så runt 5, gick jag upp för att duscha. Stod där i rinnande vatten och filosoferade om livet.

Nu är vi på väg till Carlsbad Cavern, kameran är laddas så jag ska ta massa bilder då detta verkar så otroligt coolt. Vi ska titta på grottors. Usch, nej, det låter inte alls intressant, men jag tror verkligen att det kommer att bli det!



Den där glassen såg inte lite god ut!

2014-07-07 // 22:11:04
» freja

Mexico! Har också varit där :D
Göra bloglovin byte kanske? :)
Ha en härlig semester!

2014-07-07 // 22:21:13

Har också smakat den där, så god :)

2014-07-08 // 01:13:22

När ni spelade kort och så pratade ni engelska då?:)

2014-07-22 // 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback