- Hey, ho lets go.




Nu är jag på väg, nu kör vi. Det var så sjukt svårt att somna igår, låg och laddade ned saker på ipaden istället. Men när jag väl somnade sov jag som en stock och var utvilad när klockan ringde 5.45. Duschade, åt lite frukost och packade ned det allra sista som ska med. Hann även väcka mina syskon för att säga hejdå.

Nu rullar bilen på väg mot Stockholm, mot Arlanda. Snart är jag där och kommer träffa dem som förhoppningsvis kommer att bli mina vänner inom en snar framtid. Dock är det bara några stycken av oss alla, då vissa flyger från b.la Göteborg. Men vi alla kommer att träffas i London senare idag och planet dit lyfter 12.20.


Åh så roligt, hoppas du får det superbra! :)

2014-07-01 // 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback