- Har nog fortfarande Jetlag

Godmorgon mina kära vänner!
Jaop, morgon. Jag vaknade precis, fattar inte vad som händer - jag är ju den personen som brukar gå upp tidigt. Det är nog fortfarande lite jetlag.
Igår träffade jag pappa en stud och pratade, det var en hel månad sen vi sågs pga. att båda varit bortresta, saknat honom så mycket.
 
Sen fortsatte jag vidare till badhuset där Emma och Ilze var, dock kändes det inte så jättebra då min förkylning tog över flera gånger, så jag drog hem och vilade en stund innan jag träffade Emma i hamnen. Vi gick på piren, åt glass, gungade med småbarn(haha?) och sedan satt vi på en bänk och lodade för att vi inte hade något för oss i ca 1 timma innan vi stötte på Moa och sedan träffade Albin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback