- Fett gos

Tjenare kompisar!
Hur är läget med er? Själv är jag så sjukt trött, har sovit dåligt de två senaste nätterna. Tror att det beror på värmen.
Ryggpasset gick svinbra, fortfarande en favorit, helt klart. Kom hem och pratade med min syster samtidigt som jag åt lite rester till lunch. Tragiskt nog fick jag typ pressa in maten i munnen för att jag varit så sjukt mätt hela dagen?? Att vara mätt hela tiden är nästan jobbigare än att vara hungrig hela tiden. 
 
Runt 12-tiden hörde Daniel av sig och frågade om vi skulle hitta på något, så drog hem till Albin där jag tillsammans med honom och Daniel spenderat eftermiddagen, fett gos.
Nu på kvällen har jag faktiskt spenderat lite tid med min kära far, vi har suttit och pysslat med ett puzzel jag köpte med mig till honom från USA. Riktigt klurigt faktiskt och vi är inte klara än, haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback