- Det är nästan lika varmt.

Igår drog jag, mamma, Jörgen och två av mina bonussyskon ut på sjön med deras båt. Så mysigt och skönt. Vädret känns nästan som i USA, fast egentligen inte. Här är det skönt, där borta var det nästan för varmt och kan klargöra för er att det var alldeles för fuktigt. 
 
När jag kom hem träffade jag äntligen Ilze igen, efter tre veckor. Vi handlade lite och fixade sedan kyckligsallad som vi åt tillsammans. Hon fick sina försenade födelsedagspresenter, hoppas hon blev glad, hehe. Taskig som jag är, somnade jag i hennes soffa runt 8.30 så efter ett tag gick jag hem för att sova.
Imorse hade jag tänkt att inviga mina nya träningskläder. Eftersom att jag trodde att jag skulle vara tillräckligt utvildad för att iallafall ta en springtur då jag fortfarande inte har mitt gymkort. Men icke, vaknade med halsont och lite hängig. Så jäkla surt. Men bara att bita ihop och vara glad ändå.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback