- 98,7% hel.

- Havregrysgröt blandat med salt, kanel och äggvita. Toppat med 1dl hallon och 1 stor banan -
Hellu, vad händish? Alltså livet är så bra. Jag har världens bästa familj och vänner, jag mår toppen psykiskt och imorse vaknade jag upp utvilad och utan halsont. För att inte sova bort hela dagen så hade jag ställt klockan på 8.30, morgonmännsika you know.
Flög upp ur sängen när jag insåg att jag var frisk och drog mig ut på en springrunda på 5km. Konditionen är inte på topp men tiden var faktiskt helt ok.
Om jag mådde bra häromdagen kan man lugnt säga att jag mår bra idag, känner mig näst intill hel, ska mig ett nytt gymkort idag så då blir det som vanligt igen.


Hej!
Har en frågestund på min blogg och skulle bli superglad om du ställde en eller flera frågor. Ställer du fler än 5 får du en länk!
Förlåt om du inte gillar reklam och hoppas du får en bra dag!
http://mirramarika.blogg.se/2014/july/fragestund.html#comment
Kram!

2014-07-27 // 13:13:47

hoppas du får en bra dag :)

2014-07-27 // 13:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback