- Vloggare

Visst har vi alla sett en eller annan vloggare? Just nu följer jag två stycken som jag tycker är väldigt roliga och bra, det är Johannes och Keyyo. Johannes "hittade" jag genom twitter då vi tidigare skrivit lite, jag tycker att hans videos är väldigt bra, och har ett bra innehåll.
 
Keyyo hittade jag för ett tag sedan, när jag var sjuk tror jag, för jag kommer ihåg att jag satt en hel dag och bara tittade samt skrattade igenom hennes videos eftersom att hon redan haft igång sin kanal.
 
Men iallafall, har ni inte tittat in dessa två kanaler tycker jag att ni ska göra det, ni hittar en video från vardera här nedanför ↓↓ 


sv: nej det är inte så bekvämt men jag överlever! :)

2014-01-07 // 18:11:58

Det är så roligt att se keyyo överallt då vi gick på samma skola i flera år, och bodde i samma lilla by. Nu är hon överallt haha!

2014-01-08 // 20:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback