- Tre dagar kvar.

Godmorogn! Sov så galet bra inatt och sov fram till klockat 10.00 vilket är ganska sent för att vara mig. Gick upp och åt en skink-och-svampomelett till frukost, något som skiljer sig från gårdagens omelett är att jag hade i kanel, och det blev faktiskt riktigt gott! Pratade lite med mamma, nu ska jag snart dra på mig mina träningskläder och vandra till gymmet, förmodligen kommer jag att träna rygg och bröst.


Hej! Det skulle vara jätteroligt om du ville läsa genom mitt inlägg om självkänsla. I slutet finns det några frågor jag skulle bli jätteglad om du svarade på!
Det är viktigt att ha en bra självkänsla!

2014-01-06 // 10:55:09

Hej!
Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på min blogg för daglig uppdatering med nyheter om Demi. Vi försöker nu också att få Demi att komma hit till Sverige så det skulle vara jättesnällt om du ville hjälpa till! Info finns på bloggen misslovato.blogg.se
Tack på förhand.

2014-01-06 // 11:12:04

- Ja det är den!

Hoppas du får en bra dag :)

2014-01-06 // 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback