- Passet igår.

Körde somsagt rygg, bröst och mage igår. Det gick riktigt bra, vi körde i ca 1 timma och 40 minuter och jag körde pw fram och tillbaka till gymmet.
 
Uppvärming: Crosstrainer 10 minuter.
Bröst:
Chestpress - maskin 3x12
Pectoral - maskin 3x12
Pullover - 3x15
Armhävningar - 4x15
 
Rygg:
Rygglyft med vikt 5x12
Upperback - maskin 3x12
Pulldown - maskin 3x12
Low Row - maskin 3x12
En variant av skivstångsrodd för överryggen 4x15
En variant av skivstångsrodd för nedredelen av ryggen. 3x12
Lat machine 3x12
 
Mage:
Cable crunches 5x12
Liggande benlyft 4x20
abs abdominal - maskin 3x50
knäböj med vikt 4x12
Körde en till magövning, för de snea magmusklerna, dock vet jag inte vad det heter, haha!
 
Det blev också en jäkla massa förbränning, så det var bra att jag åt ett rejält mellanmål innan, har förresten förälskat mig i dadlar och mandlar, kan liksom inte sluta äta det.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback