- Onsdag kväll.

 - Tyvärr en arkivbild -
Godkväll, håller nästan på att slockna men kände att jag ville slänga in ett inlägg. Nästa hela dagen i skolan har bestått utav föreläsningar och start på kursen, vilket är ganska kul, tog mig sedan till gymmet för ett mag-pass som förövrigt inte var mitt bästa men det var ok, jag genomförde det iallafall, körde samma pass som förra gången, det kan ni hitta här. Efter det tog jag en promenat till innebandyn som var seg i början men släppte mot slutet.
 
Nu har jag precis duschat och ätit en middag, tänker gå och lägga mig snart så att jag är utvilad till skolan och gympasset jag ska ha med min bonussyter Felicia imorogn, så det blir skoj. Godnatt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback