- Biceps/Triceps/Axlar

Yeepp, jag körde biceps, triceps och axlar idag. Så galet kul?? Men ska jag vara ärlig så tog jag inte in allt vad jag hade idag, då detta var mitt första "arm-pass" om man kan kalla det så, så jag ville helst testa på de övningar jag hittat så att jag kommer in i tekniken och kan till nästa gång kan köra järnet, men detta var verkligen jättekul och ser framemot nästa pass.
 
Vad jag körde:
Började med uppvärmning, Pw i hög hastighet i 10 minuter.
Biceps:
Hantelcurls 3x15 x2=vardera arm.
Koncentrationscurl 3x15 x2
Skivstångscurl 3x12
Arm curl 3x12
 
Triceps:
Tricepspress kickbacks 3x12 x2
Push down, x vikt. 3x12
Push down, tyngre vikt. 3x12
Triceps push up. 3x5
Arm extension, x vikt. 3x12
Arm extension, tyngre vikt. 3x12
 
Axlar:
Maskinen som finns för axlar(vet inte vad det heter, hehe) 3x12
Militärpress 3x12
Hantellyft år sidan 3x10
Shrugs 3x10
 
Avslutade med att springa 2km i hög hastighet, kissande hunden och snea situps med vikt.


» Cissi

Bra jobbat, härligt!! Fortsätt så :) Så härligt att träna!

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, skulle vara jättesnällt av dig! Tar inte ens en minut, skulle uppskattas väldigt mycket :) http://www.zoozoo.com/foto/52c942b20bb4219e447d7f34 (länk finns på min blogg också)

2014-01-07 // 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback