- Yoga.. vet inte riktigt.

- Alltid mina fingrar med peace-tecken, måste sluta med det, haha -
Åkte iväg och handlade med pappa och fick med mig massa mat efter mina önskemål, hihi. Massa grönsaker, frukt, kvarg, kyckling, fisk osv.
Pappa släppte av mig på gymmet där jag körde ett konditions-pass samt mage, gick galet bra och svettades som satan, haha.
Sedan tänkte jag prova på yoga, vilket jag också gjorde. Det var riktigt kul att prova på något nytt, men vet inte riktigt om det var mig grej. Upptäckte också att jag slarvat med stretchingen, inte bra Emilija, du får ta tag i det! 


nja, yoga är inte riktigt min grej heller ;)

2014-02-02 // 20:40:59

Aldrig testat på yoga!

2014-02-03 // 00:07:22
» Hanna

Låter som du haft en jätte bra dag! Var det kul med yoga jag måste testa det :D

2014-02-03 // 01:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback