- Vinterskor från Tamaris

Den största anledningen till att jag åkte till stan med mamma i lördags var för att jag behövde nya viterskor, även fast snön håller på att smälter bort. Men jag är somsagt en person som inte alls gillar att shoppa och jag har inte köpt nya skor på snart 5 år och mamma upptäckte flera hål i mina gamla vinterskor så hon fick nog, haha.
 
Men vi hittade iallafall dessa, jag tycker de är riktigt bekväma - det är ju ändå det viktigtaste, sedan är de också vattentäta och varma, fäger gillar jag också riktigt mycket. Till en början kändes de konstigt att gå i dem men de tvar för att jag var så van vid att gå med låg och mjuk sula, dessa har en ganska hög och hård, dvs. bättre för fötterna.
Vi hittade dessa inne på Eurosko för runt 1000kr. Och igen, Tack mammi!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback