- Tre nyanser på en tröja.

Hemma efter att ha spenderat två timmar på gymmet tillsammans med Ilze. Visade henne lite övningar för armarna, vet inte om det hjälpte men vi får se. Sedan körde jag cardio och mage, har äntligen hittat något som har med Cardio att göra som jag tycker är kul, svettas verkligen jättemycket och det känns så bra, då vet man att man kämpar på bra. Det var iallafall jättekul att träffa Ilze igen, vi har inte träffats på hela lovet?? Var så glad efteråt. 
Hemma väntade kycklinggratäng med sommargrönsaker och matkorn, alltså det var himmelskgott! Mamma kan dethär med att laga mat.
Ska hoppa in i duschen nu och sen packa för jag ska hem till pappa. 
 
Vad jag körde:
Pw till gymmet 15 minuter.
Löpbandet 35 minuter. lutning 15% och hastighet 6,5-7 km/h
Cable crunches. 30 kg. 4x12
total abdominal - maskin. 40kg. 4x50 
Liggade benlyft 3x20
Sidoböj. 14kg. 3x30 x2=varjesida
Sneda situps med 6kg. 3x50
Sprang i tio minuter på löpbandet.
Intervaller i 8 minuter.
Löpbandet lutning: 15% hastighet: 7km/h i 10 minuter.
Sedan en PW hem 15 minuter.


Nu är veckansblogg vinnarna dragna. Kika in och se om det blev du, anmäl dig gärna igen oavsett om du vann eller inte. Ha en härlig söndag! :) http://byrrebecka.blogg.se/2014/february/veckansbloggvinnare-ny-omgang.html#comments

2014-02-23 // 14:24:23

Ser gott ut och duktig du är :) kram

2014-02-23 // 16:02:47

you go giiirl!

2014-02-23 // 20:19:02

Din blogg och du ger verkligen en massa inspiration!
Du är sjukt duktig! :-)
Jag undrar om du med hjälp av din vän (ellet bara du) kan ge exempel på bra övningar man kan föra hemma och på gymmet med hjälp av bilder?
Jag undrar också om du kan tipsa om något nyttigare mjukt bröd man kan köpa då jag inte riktigt har fastnat för finn crisp?

Ha det bra! :-)

2014-02-24 // 17:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback