- Tjugonde Februari Tvåtusenfjorton

Gooooodmorogn people! Vet ni? Jag lyckades att sova 10(!!!) timmar inatt, somnade tidigt när jag höll på att läsa en bok jag har i svenskan och vaknade upp runt 8.30. Galet skönt och jag är utvilad samt riktigt taggad på ett ben-pass runt 13.00.
När jag vaknade upp fick jag mig en liten chock, eller var skulle jag väntat mig? Men när jag somnade igår fanns det nästan ingen snö kvar, idag lever vi i typ ett vinterland, men det är ju lite kul, kanske ska dra med mina syskon att åka lite pulka?
Körde på en mug cake med smak av äpple och kanel idag, den blev lite missbildad och tyvärr inte lika god som förra gången, men den vart helt ok. 


Åh ser gott ut! Skönt att du fick sova ut! :)

2014-02-20 // 09:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback