- Sweat is my fat crying

 - Min serie som jag har ritat till bildinlämningen - 
Halloj! Precis hemkommen från gymmet, idag blev det 30 minuter på löpbandet med 15% lutning och 8km/h i hastighet, sedan 15 minuter på crosstrainern och magövningar. Det gick riktigt bra och jag blev inte uttråkad för första gången. Skolan rullade på helt ok, som jag trott gick hela dagen åt till att skriva klart slutreflektionen till bilden, men jag hann med ett elevråd också.
Men vädret däremot?? det har regnat mer än halva dagn, hallå snön du får inte förvinna, jag ska ju till romme i Mars, haha.
 
Magövningar jag körde idag:
Cable crunches 3x12
Cable crunches, tyngre vikt 3x12
Liggande benlyft på en bänk 3x20
Total abdominal - maskin 3x12
Sneda situps med vikt. 3x50
Sidodrag med vikt. 3x30 x2= vardera sida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback