- Söndagsplugg.

Sitter just nu på mitt golv och pluggar ekonomi = so och hemkunskap. Sitter på golvet av den anledningen att jag inte har något skrivbord, men jag klarar mig bra. Har också fått i mig ett litet kvällsmål, en apelsin och finn crisp med smält ost och skinka samt lite te. Imorgon har jag muntligt nationella i matte och konstigt nog är jag inte alls nervös.
 
Förut spenderade jag lite tid med pappa, kom till mamma och åkte för att handla, ätit lite lax och nu hamnade jag här, på mitt golv. Men ska försöka lägga mig tidigt ikväll så ska bara skriva klart min begreppslista och sedan bädda ner mig under täcket, godnatt!



Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet och make up artist. Här kan du läsa om allt ifrån hårvård och makeup tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

2014-02-09 // 21:20:14

Mysigt!

sv: tack så jätte mycket :) Är allt bra med dig? :)

2014-02-09 // 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback