- Pulled pork som hamburgare

Detta ni ser här ovan är vad jag fick till middag idag, så galet gott och jag blev väldigt mätt. Pulled pork som hamburgare. Det är ett marinerat kött, vi använde picnicbog, som stått i ugnen hela dagen, ungefär 10 timmar, på 125 grader. För att jag skulle äta brödet hade mamma köpt fullkorns hamburgarbröd, hehe, men alla andra verkade också tycka om det så det var bra. 
Har precis bakat muffins till mina syskon, samma recept som i lördags, ni får det imorgon. Ska nu slå på en film samtidigt som jag dricker mitt kvällste och äter mitt kvällsmål. Ha det bra!


» Robyn

Åh vad gott!

2014-02-20 // 20:57:54

sv: tack så jätte mycket :) kram

2014-02-21 // 00:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback