- Fjortonde Februari Tvåtusenfjorton

- Jaop, jag egopicar på toaletten -
Hela dagen har varit jättebra, glada kompisar i skolan och No-provet kändes väldigt bra, jag svarade på alla frågor då jag kunde allt, dock svarade jag lite tokigt på en e-fråga, men det fixar sig. Fick sluta en halvtimma tidigare så åt upp min banan och drog till gymmet och körde ett galet bra konditionspass samt lite mage. Nu ska jag ha en liten myskväll med mamma och Silvija. Hoppas att ni har det bra!
 
Vad jag körde:
Uppvärmning - 4 minuter pw på löpbandet.
Sprang i lutning 1,5% i hastighet 12,5km/h i 20 minuter
Gick på löpbandet i 15% lutning och 7,5km/h i 30 minuter
5 minuter hopprep.
 
Mage:
Cable crunches 4x12 27,5kg
Cable crunches 4x12 30kg
abdominal 3x50 40 kg
Liggande benlyft på bänk 3x20
Sneda situps 4x30 6kg
Sidoböj 3x30 x2= varje sida 12kg
Rumplyft 3x12
Plankan rak med fötterna på en pall. 2 minuter
Plankan på sida. 1 minut på varje sida.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback