- Ett lyxigare mellanmål.

Har bara legat och slöat dessa timmar, vilket var otroligt behövligt då jag mår mycket bättre nu. För en timma sedan tog jag mig samman och provade på två recept, ett på hälsosamma chokladbollar som Rebecca lagt upp, det föll mig tyvärr inte i smaken, men alltid värt att testa. Sedan testade jag också enkla och hälsosamma kakor som Erica lagt upp, dem däremot vart galet goda, dock ändrade jag lite i receptet, hehe. 
Nu ska jag packa ihop mina saker och åker snart till mamma, får se om jag går på innebandyträningen, går ut och springer/går eller bara tar det lugnt senare!


Visst är dom goda och superenkla!
man kan ju göra hur många varianter som helst! :D

2014-02-19 // 16:21:58

Hej!
Vinnarna är utsedda - klicka in och kolla om du var en av dem :)
http://mirramarika.blogg.se/2014/february/vinnarna.html#comment

2014-02-19 // 18:04:29
» hanna

åh gott med chokladboll !:D

2014-02-19 // 18:45:20
» hanna

åh gott med chokladboll !:D

2014-02-19 // 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback