- Efter regn kommer solsken

 I helgen regnade det ganska mycket och var allmänt dåligt väder här i Nyköping, men idag var det verkligen fint väder, det var inte jättevarmt då det blåste, men det var verkligen soligt och härligt! Drog ned till ica med Ilze och hennes hund Inca, köpte med mig lite te, grönsaker och saker till mina syskon. Har presic ätit stekt kyckling, med grönsaker och kvarg. Ganska kalorisnålt, men gott!
Det känns i kroppen att jag hade ett riktigt bra pass, då jag är helt seg, så får se vad jag hittar på, troligtvis tar jag det bara lugnt!


Ser gott ut! Här har vi också haft fint väder. Väldigt härligt, för det känns som det var längesedan det var en sådan solig och fin dag som idag. :)

2014-02-17 // 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback