- Det är så dålig stil

- Mitt humör just nu, med mitt stökiga rum i bakgrunden. -
Matchen gick inge vidare igår alltså, känner inte riktigt att jag vill prata om den heller, för är bara arg. Men jag har iallafall sovit riktigt bra, duschat, dragit på mig lite kläder och ska gå ned för att få i mig lite engeri. Hade tänkt att göra en "grön smoothie" till frukost, men pappa åt upp den sista bananen igår, så det får vänta tills imorgon eller ikväll. 
Hela förmiddagen har jag föreläsningar så måste få i mig något ordentligt så att jag orkar, hehe. Idag står också rygg+bröst på träningsschemat, tror att jag skulle till gymmet med Tilda, men vi får se. Hoppas ni får en toppen dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback