- Då var det en sådan dag igen.

- Dagens middag, stekt kycklingfile med fullkornspasta och grönsaker -
Ibland har jag dagar då jag egentligen bara vill dra täcket över huvudet, gråta eller försvinna. Idag var en sådan dag, hela dagen har jag varit på gränsen till att börja gråta. Hela förrmiddagen gick bra, men efter lunch när jag för tredje dagen i rad inte hittade någon mattelärare, blev jag så arg att jag bröt ihop när jag pratade med min handledare. Men detta humör brukar gå över till dagen efter, så det är nog detsamma denna gång!
Påbörjade en ny kurs idag och den verkar faktiskt rolig, fick också tillslut hjälp av en mattelärare så fick även lite gjort i matten. 
Drog vidare till gymmet för ett rygg+bröst - pass, körde lite mage också. Måste leta upp roligare övningar, då det börar bli ganska tråkigt med dessa. Har ni några förslag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback