- Allt är såååå bra!

- Det går sakta men säkert framåt! -
Halloj! Sitter just nu i min säng helt överlycklig över att jag hade ett utav mina bästa rygg-och-bröstpass idag, det gick verkligen jättejättebra och jag var så peppad! Provade dessutom några nya övningar som var riktigt roliga och fungerar bra för mig.
 
Näst intill hela dagen har jag varit glad, förutom vissa stunder då jag blev lite irriterad, varför behöver vi inte gå in på. Jag har iallafall hela dagen haft jouren, dvs. stått i skolans café och sålt mellanmål till eleverna på skolan, jag har också städat efter dem. Men det var skoj, jag tycker att det är kul. 
Mamma hade gjort typ världens godaste korvstroganoff till middag så det har jag precis ätit och ska nu hoppa in i duschen!
 
Vad jag körde idag:
Uppvärmning: Pw i lutning 15% & hastighet 8km/h
Bröst:
Chest press - maskin 3x12
Pectoral - maskin 3x12
Pull over med hantel 4x12
Flyes med hantlar på bänk 3x12
Armhävningar 4x15
 
Rygg:
Upperback - maskin 3x12
Pull down - maskin 4x12
Low Row - maskin 3x12
Lat machine 3x12
Enarmsrodd på bänk 4x12 x2=varje sida
Ryggresning i degonalställning med vikt. 5x12
Skivstångsrodd för över ryggen. 4x15
Skivstångsrodd för nedre delen av ryggen. 3x15
Rygglyft med hantlar. 4x12
Stående ryggresning med vikter. 3x12
 
Mage:
Total abdominal - maskin 3x50
Sidoböj med vikt 3x30 x2=varje sida
Sneda situps med vikt. 4x30
Cable crunches 4x12
 
Avslutade med att springa i 17 minuter på löpbandet med 1,5% i lutning och hastighet 12km/h. Galet bra pass somsagt!


» LINA

sv; det var ett set med 2 parfymer och en body lotion :D

2014-02-12 // 19:57:19
» Julia

Härligt :)

2014-02-13 // 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback