- Alla har en dålig dag.

Vet inte om det var för att jag åt för lite till frukost eller om det är en allmänt dålig dag. Mitt pass på gymmet gick iallafall inge vidare, då det bara var segt och ganska tråkigt, tyvärr. Jag tog mig iallafall igeom passet och det är jag glad över. Det är bara vila och ta nya tag imorgon.  Åt en banan efter och fick litet energi, så jag beslutade mig för att gå hem i regnet istället för att vänta på bussen i 20 minuter, det var faktiskt riktigt skönt. Så det blev en pw på 3,5km.
Nu har jag precis ätit lunch, lax tillagad i micron, couscous, kvarg och grönsaker, broccolin glömde jag att ta kort på, haha.
Ska nu koka upp lite te-vatten och försöka titta på en film. Hoppas att ni har det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback