- 6 saker du kanske inte visste om mig.

Tuggummi. Förra året kunde jag tugga typ 15 tuggimmin om dagen, i år har jag som mål att tugga galet mycket mindre. Jag har klarat mig utan ett ända tuggummi under hela Januari, så vi får se hur det går.
 
Tidiga mornar. Jag går upp tidigare än vad jag gjorde förut för att kunna ficka en bra och god frukost för att sedan kunna njuta utav den i lugn och ro.
 
Hatar att komma sent. Jag är tidspessimist, jag vill alltid ha gott om tid till allt jag gör. Därför hatar jag också att komma sent och när folk kommer sent. Oftast går jag typ en kvart tidigare än vad jag egentligen behöver, för att vara på den säkra sidan.
 
Golv. Jag tycker att det är skönt att ligga på golv, haha, speciellt på badrumsgolvet hos mamma där vi har golvvärme, iallafall på vintern då det är ganska kallt i resten utav lägenheten.
 
Gillar inte filmer. Visst ibland kan det vara kul att titta på film beronde på vilken och med vem. Jag har riktigt svårt för att fastna för filmer, så är den inte intressant så sitter jag tyvärr oftast med telefonen isället.
 
Varje kväll. Jag räknar hur många timmar jag kommer att sova under natten, jag räknar så att jag vet att jag kommer att sova i minst 8 timmar, därför räknar jag inte när jag lagt mig, utan innan jag går och lägger mig så att jag lägger mig i tid.


Åh räknar också timmar!! kan ju inte vara nyttigt asså...

Svar: Tack för tipset!

2014-02-04 // 21:00:35

Seriöst allt stämmer in på mig!! Precis allt, läskigt.. :)

2014-02-08 // 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback