- 180214

- Kör på en bild från Barcelona istället -
Dagens frukost blev alldeles för ful för att få vara med på bild, den föll mig inte heller i smaken. Det var en mug cake med smak av kiwi, hallon och mango. Menmen, alltid bra att smaka! 
Jag har konstaterat att jag inte kan sova längre än 8 timmar, det går verkligen inte, jag vaknar och kan inte somna om, haha, lite sjukt att det är likadant varje dag, men jag blir utvilad helt enkelt.
Idag lyser solen igen, härligt, jag har vilodag men kanske drar mig ut på en pw iallafall. Något jag däremot ska göra idag är att träffa någon, vem vet jag inte, men någon ska jag träffa, så är det bara!


sv: samma här, verkar vara många som tycker så :P

2014-02-18 // 11:24:26

Duktigt jobbat!!

2014-02-20 // 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback