- Två dagar kvar

Två dagar kvar av detta år, TVÅ dagar. Helt sjukt vad tiden har gått fort. Sovit som en liten prinsessa inatt bredvid Albin, dock så vaknade jag mycket tidigare än honom, så jag gick upp och fixade kvargplättar till mig själv och bananplättar till pappa. Så hade lite frukostmys tillsammans med honom innan han behövde åka iväg. Började då att fixa amerikanska pannkakor till syskon och Albin. Vispade grädde och smälte choklad, det uppskattades av dem.
Nu ska jag gosa lite med mitt hjärta och senare ta mig till gymmet för lite armar+axlar, möjligtvis lite kondition. Senare ikväll har jag planer på att träffa Elin och sophie, saknar dem så mycket så det blir riktigt skoj!
Har skrivit receptet på kvargplättar förut, men här kommer det igen:
2 äggvitor
30g glutenfira havregryn
50g naturell kvarg
1 skvätt vatten
 
- Blanda alla ingredienser och låt det stå och svälla i ca 10 minuter.
- stek på medelvärme i kokos- eller rapsolja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback