- Tillbaka till gymmet och sista julfirandet

Godkväll, klockan är redan 22.00 och dagen har gått så himla fort. Gick en stund på stan och tittade lite innan jag satte min fot på gymmet och påbörjade ett otroligt bra pass för armar+axlar, kändes riktigt bra att lyfta lite och känner hur jag blivit starkare i axlarna, härligt!
Skyndade mig hem och fixade mig på 30 minuter, tog bussen hem till Sophie där jag träffade mina två saknade tjejer. Åt lite pepparkakor, drack glögg, bytte julklappar och spelade lite sällskapsspel. Så himla gos och kul, nu rusar den positiva energin i kroppen.
 
Sen jag kom hem har jag ätit lite pepparkakor och funderat på vad som har hänt detta år och vad som kommer att hända år 2015. Ska fixa lite blogg-jobb och sedan lägga mig för att få lite sömn. Imorgon väntas lite rygg-träning på gymmet, förhoppsningavis kommer jag upp så tidigt att jag kan träna med Ilze. Godnatt.
Passet idag gick utmärkt, bra kontakt och var helt slut i både armar och axlar när ajg lämnade gymmet. 
 
Såhär såg det ut:
3x12 - 2,5kg
Hantellyft (i superset med axelrotatator)
2x12 - 4kg
2x12 - 5kg
Axelrotator (i superset med hantellyft)
4x12 - 3kg
Axelpress
2x12 - 7kg
2x12 - 8kg
Omvända flyes
1x12 - 4kg
3x12 - 5kg
Push down (i superset med hantelpress)
1x12 - 10kg
3x12 - 12,5kg
Hantelpress (i superset med push down)
2x12 - 9kg
2x12 - 10kg
Hummercurl
3x12 - 5kg
skivstångscurl
1x12 - 10kg
2x12 - 12,5kg
1x12 - 15kg

Avlsutade med 15 minuter på AMT, varannan minut långa/korta steg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback