- Tidiga julklappar av Bestie

Firade ju jul tillsammans med min bästa vän Ilze och hennes familj i söndags, den 21:a December. Supermysigt. Blev verkligen jätteglad, superfina julklappar som kommer användas flitigt kan jag lova er.
Första grejen jag fick var en liten bok, där Ilze hade fyllt i massa roliga saker om dels mig män även saker vi gjort tillsammans och kommer att göra. Boken kommer jag att ha vid min säng, för blev så glad när jag läste i den och blev helt varm i hjärtat.
Fick även vaniljljus (♥♥♥) så nödvändigt och min favorit. Till det fick jag en ljuslyckta, Ilze har också likadana och jag har varit lite avis, hah.
Den godaste av de alla. Gröt mango te. Helt sjukt vad gott det är, skulle kunna dricka 7x mer än vad jag redan gör, men då skulle det inte räcka lika länge.
.. Och så tillslut. En filt. Så mjuk, så gosig och passar på bra i min säng. 
Är så tacksam över att ha Ilze i mitt liv. Alla borde ha en egen Ilze.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback