- Tända en stjärna till

Jag har haft en riktigt bra måndag. Trots att spanskaprovet jag bockade av, inte gick något vidare. Slutade tidigt, redan 12.45 och valde att åka hem. Åt mellis med tända ljus och julmusik, så gos.
Började sedan planera med mina vänner att vi ska åka skridskor på onsdag. Så länge sedan, tror jag bara gjorde det en gång förra året. Jag vet inte vad de andra tycker, men jag tycker att det ska bli riktigt kul. Det var dessutom ett bra tag sedan vi gjorde något tillsammans. En sak i den stressiga vardagen man kan se fram emot liksom. Jag började därför att baka tillsammans med min syster. Kolakakor och citronmuffins blev det, Silvija kom även på att vi kunde dekorera kakorna.
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen, plugga lite. Men en sak jag vet är att passet imorse tog galet mycket då träningsvärken redan börjat smyga sig på. 
Hoppas att ni har haft en toppendag och får en fortsatt trevlig kväll.


åå vad mysigt och gott de ser ut

2014-12-01 // 17:09:48

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

2014-12-01 // 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback