- Sista skoldagen

Om 8 timmar sitter jag där igen, cuz' today it's Legday.
 
Usch imorse var det svårt att ta sig upp. Mörkt och trist ute, sängen liksom ropade efter mig. Men jag kom upp ganska fort ändå, för det är sån jag är. Fixade i ordning en enkel havregrynsgröt, satt och tog det lugnt och bara tänkte. Idag är det sista skoldagen för 2014, hur skönt är inte det?
Jag ska bocka av b.la en idrottslektion, ett juridikprov och spanska hanledning, innan jag får springa iväg till gymmet för att köra slut på mina ben. Hur kan man ens längta till något sånt? haha.
 
Nu ska jag titta igenom juridikpapprena en gång till, packa ned det sista och sedan ta mig till idrottslektionen. Hoppas att ni haft en bra morgon och att ni tar vara på den sista dagen i skolan.


» Elin

Åh vad skönt!

Svar: ja, verkligen!
Emilija Romaite

2014-12-18 // 07:44:37

ha en bra dag :)

2014-12-18 // 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback