- Mål inför 2015

 
❥ 90kg i marklyft. Jag började ju med marklyft för inte så länge sedan och har lyckats att få upp 70kg 9reps, så 1 på 90kg tror jag inte kommer att bli några större problem innan detta år är över.
 
❥ Att göra en chins utan hjälpvikt innan soprtlovet och fem stycken utan hjälpvikt innan året är slut. För tillfället kan jag 3 rep med 2,5kg på varje sida, dvs. 5kg i hjälpvikt.
 
❥ 90kg i knäböj. Just nu kör jag på 1x8 60kg
 
❥ Absolut inte gå tillbaka till den jag var förra året. Jag ska inte ljuga, jag vill se bra ut, men jag ska inte gå tillbaka till det jag var för ett år sedan. En hälsosam livsstill som jag kan leva på, det hoppas jag att PT:n jag fick i julklapp kommer att hjälpa mig med.
 
❥ Vara mitt bästa jag. Alla har sina dåliga dagar, det kommer även jag att ha. Men jag ska försöka att vara mitt bästa jag, ge 110% i både träning och plugg. Vara den bästa systern, dotter, vännen och flickvännen jag kan vara. Även lära mig nya saker och växa inom mig själv.
 
❥ Sluta bita på naglarna. Helt ärligt, detta måste jag göra nu. Har haft det som ett mål i flera år.
 
❥ Må bra. Det absolut viktigaste.
 
Under året kommer jag antagligen att komma på fler mål, alltså kommer ni få att ta del av det då. Men för tillfället är det dessa som jag har kommit på. Hoppas att ni har en underbar nyår! Har ni några nyårslöften? Tell me ↓



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback