- Livet är ballt i svart och vitt

 
Halloj på er! Vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag. Den har liksom varit både bra och dålig. Började med ett bra ryggpass på gymmet, dock med en liten seg kontakt i latsen, men resten av ryggen gick bra. Kom till skolan och fixade de två lektioner vi hade på förmiddagen utan några problem. Fick dock reda på att mitt spanskaprov inte alls gick bra, som jag trott, så det förstörde i princip min dag, tyvärr. Men har så fina klasskompisar så det blev bättre under tiden.
 
Har även hunnit bocka av mitt första matråd på Enskilda. 1,5h tog det, men ändå var det ganska intressant, fler debatter och mer fart än vad det var på kunskap, så det var kul. Svängde förbi Albin för att pussa lite på honom innan jag cyklade hem och har ni precis varit och övningskört med pappa för andra gången. Det gick inte lika bra idag, men det gick iallafall hyfsat. Tror att det beror på att det var mörkt och ganska sent.
Just av den sist nämnda anledningen ska jag nu krypa under täcket för lite sömn. Hoppas att ni haft en bra dag och sover gott!


kan inte du sätta ihop ett "start" program eller något för någon som vill börja träna/äta hälsosamt? Både på gym och hemma, skulle vara väldigt bra! :) Vad man ska tänka på när man handlar? Tips osv

2014-12-02 // 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback