- Halva December har passerat

Känner sakt men säkert hur mina ögonlock, som varit öppna sedan 4.50 imorse, vill stängas ned för att vila. Det är precis var jag ska göra alldeles strax. Krypa ned under täcket och vila upp min inför morogndagen. Provet jag skrev under förmiddagen kändes bra och sedan tittade vi på film på engelskan.
Svängde förbi hemma hos Albin där vi bestämde oss för att baka pepparkakor och lyssa på julmusik, hur gosigt är inte det liksom. Åt lite middag innan jag fortsatte hem till min fina vän Ilze, pratade en massa och berättade saker som hänt sedan sist.
Men nu måste jag verkligen sova, godnatt.
Förresten, hur fina är inte dessa bilder på Albin och hans hund Pepzi? Blir typ förälskad på nytt. Min fina grabb.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback