- Hade glömt hur det kändes att må illa

Godmorgon och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Igårkväll hade jag svårt för att somna, då jag mådde illa och hade massa tankar i huvudet, men när jag väl somnade sov jag riktigt gott och var utvilad när jag vaknade. Men illamåendet satt kvar, vilket det fortfarande gör. Det är dock inte så farligt. Fixade i ordning en vanlig glutenfri havregrynsgröt toppat med äpple och kanel. Länge sedan, så gott men så enkelt.
Idag står det vilodag på schemat vilket kanske faller sig bra pga. illamåendet. Ska bocka av veckans längsta veckodag och sedan spendera några timmar i ishallen med mitt lilla muppgäng. Åh, längtar. 
 
Tänk att det redan är 3:e december idag. Bara 12 skoldagar kvar till jullov, 21 dagar till julafton, 22 dagar till kläppen och 29 dagar kvar till nyår, ett nytt år. 2015.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback