- Förra veckan var inte bra, men denna ska bli

Godmorgon alla glada, ledsna, trötta, pigga och ja, alla helt enkelt.
Har ni sovit gott? Det har jag, väldigt bra faktiskt, så bra att det var svårt att lämna sängen när klockan ringde 5.59. Igår tog jag en lite längre paus i mitt pluggande och tog en sväng till gymmet. Körde lite styrka i 45minuter med vissa av mina favoritövningar, men även några nya som jag helt klart kommer att fortsätta med. Sedan blev det även 45minuters konditions träning. Helt sjukt vad jag har börjat älska kondition. Älskar känslan efter, hur svettig och trött man är. 
Efter det åt jag och umgick med familjen lite, men så var det dags för plugg igen, fick dock hjälp av Albin så det gick bra.
 
Imorse gick jag upp tidigare just för att jag ska hålla ett tal i svenskan 8.30. Så ska åka till skolan lite tidigare för att värma upp. Gjorde en ugnsbakad hallongröt till frukost som jag satt och smaskade på tillsammans med lite te och tända ljus.
En kort skoldag idag, så i eftermiddag väntas ett pass på gymmet för bröst och armar, längtar. Förra veckan var inge bra, men denna ska bli. Nu kör vi!
Ugnsbakad hallongröt:
1dl fibergryn
3/4 mosad banan
2 äggvitor
1 krm vaniljPULVER
1 krm bakpulver
1dl frysta hallon
 
Hur gör du?
- Blanda samman alla ingredienser, vänta med hallonen till sist.
- Häll ned i en ugnssäker form och grädda i ugnen i ca 10-15 minuter på 225*C.
- Om du har bråttom kan du välja att tillaga den i micro på högsta effekt i 1-2 minuter.
Jag hade även en sås gjjort på 1/4 banan, 2 msk naturell kvarg och kanel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback