- Att återhämta sig efter en vecka

Här har det ekat tomt hela helgen. Har varken haft lust, tid eller ork till att starta datorn. Men jag har hunnit med en hel del. Middag på Rhodos, julshow, två koditionspass och ett magpass, umgåtts med Albin, varit på Elins handbollsmatch och även Silvijas innebandymatch.
Jag har börjat sova längre på helger och då blir jag helt seg under dagen, men jag antar att det är för att jag hela tiden är aktiv på vardagarna och sedan tar det lugnt på helgen så kommer allt på en gång, hehe, måste bli bättre på det. Ett nyårslöfte kanske?
 
Efter en helg med mycket pepparkakor, knäck, kex, glögg osv. - UTAN ÅNGEST - så kickade jag igång denna vecka med morogncardio, 50 minuter ute i vinterkylan med intervaller, löpning och pw.Så sjukt härligt och jag har en otrolig energi inför denna vecka, trots att jag har två prov och en inämning att bocka av. Satt och tittade igenom twitter medans jag smaskade på en blandning av keso, kvarg, banan och kanel, toppat med hallon. Köpte även med mig ett nytt te igår, som jag nu smakade det " " heter det och det kan jag starkt rekomendera, för det var otroligt gott!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback