- Some birthday gifts

Fick en supergullig nalle av Ilze, sov med den första natten jag fått den och sov som en stock, den är så mjuk och gosig. Fick också denna "take away" - mugg som jag kan använda när jag har ont om tid men ändå vill ha mitt te.
Av pappa fick jag b.la dessa silversmycken. Ett halsband med en form av klöver + matchande örhängen, älskar det. Tycker att det är så otroligt fint.
En tavla med citat om att leva livet.
Önskade mig skålar (haha, är typ den enda tonåringen som vill ha det(??)) och fick det av Ilze, en hjärtformad och en där det står "Breakfast" på, perfekt storlek till min frukostgröt. Fick även en te-mugg som var större än frukostskålen och sedan massa gröt te. Min bästa vän vet vad jag gillar och jag älskar henne, är så tacksam över henne.
Av Albino fick jag en megagullig hjärtformad ljuslykta. Såå gulligt.
 
Helt ärligt hade jag inte förväntat mig något av någon, då jag var på språkresan och inte behöver något annat då jag är nöjd med allt just nu, har världens bästa familj, vänner and boyfriend, det räcker gott och väl. Men är så galet tacksam och glad över sakerna jag fått. 


jättefina saker :)

2014-08-08 // 18:28:08

oh ja har letat överallt efter breakfast skålen. vet du var dem kommer ifrån?

2014-08-20 // 15:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback