- Snart är det slut



Ligger just nu lite för mätt efter lite för mycket mat, i min säng. Vaknade upp bredvid albin runt 12.00 imorse, åt frukost i sägen (fett gos) och gick sedan hem till honom för att ta en promenad med Pepzi. Spenderade några timmar tillsammans med dem och gick sedan över till Ilze för att baka. Då hennes mamma fyller år idag. GRATTIS NETTAN! 
Vet ni hur glad jag är över att min pojkvän OCH bästa vän bor på samma gata som mig när jag är hos mamma?

Ska strax iväg för att träna, men inte som vanligt då jag ska träna med Daniel och dessutom på ett ett annat gym, så det blir megaskoj!


» elin

var det första gången du och albin sov tillsammans själva ??;)

2014-08-19 // 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback