- Lysekil och Fjällbacka

 
Hej bästa ni! Allt bra med?
Jag sov riktigt skönt första natten här i Ramsvik, dock var det väldigt kallt. Vi sover i små stugor med 3-5 personer i varje, jag bor tillsammans med Clara och Alicia, härliga tjejer!
Startade morgonen med en springtur i soluppgången, det går inte ens att förklara hur fint det var. Springturen var riktigt skön, dock var det massa nedförsbackar och jag fick så jäkla ont i benhinnorna så när det gick nedför, gick jag.
Nu sitter vi i bussen på väg tillbaka till Ramsvik efter att ha varit i Lysekil på ett museum, havets hus. Senare åkte vi vidare till Fjällbacka där vi varit på ett högt berg och tittat på utsikten för att sedan gå ned till vattnet där vi fiskade grabbar som senare fick vara med på krabbrace som förövrigt min klass vann!


Hahaha vad kul med krabbrejs! :D

2014-08-26 // 16:43:47

FAN BA NAJS

2014-08-29 // 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback