- Love you guys

Lovar, det finns havregrynsgröt under hallonen och nektarinen ↓
Godmorgon finisar!
Vill börja med att säga tack för att ni klickar er in här och kommenterar, trots att uppdateringen har varit lite konstig de senaste dagarna. Tack, jag tycker om er såååå mycket!
Anlednningen till uppdateringen igår var för att det inte gick helt enkelt, gick inte att ladda upp bilder eller inlägg, menmen, nu fungerar det!
 
Min tränings-vecka tog slut igår med ett pass för mage och sedan 30 minuters kondition, härligt! Idag är det fredag, valde att ta en sovmorgon, vaknade upp med ett leende och bra humör + att jag sitter för tillfället med min andra stora kopp te. Ska strax iväg till affären och handla lite för att sedan bara ta det lugnt. Ikväll ska jag iväg till någora kompisar, det blir nog skoj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback