- Det finns inget som hete "för mycket topping"

Godmorgon finisar! Är allt bra med er?
Jag valde igår att inte ställa klockan eftersom att vi ska åka till First Camp - Kolmården idag. Så jag tog en sovmorgon som inte blev så lång, då jag somnade ganska tidigt igår, när jag nästan slocknade hemma hos Jacob - där jag var barnvakt. Men vaknade och kände mig utvilad, så det känns skönt, speciellt när träningsväken i benen känns.
Startade morgonen med en skål chokladgröt toppat med massa, några finn crisp med räkost på, mums! Satt faktiskt inte framför twitter medans jag åt idag. Idag hade jag tidningen framför mig och läste om våldtäcksmanen som går lör i Nyköping, lite creepy!
Chokladgröt:
1 liten mogen mosad banan
1dl havre/fibergryn
2dl vatten
en nypa salt
1tsk kakao (ekologisk 100%)
 
Hur gör du?
- Mosa bananen och blanda med kakaon.
- Häll på havregryn, blanda och häll på vatten. Häll ned lite salt.
- In i micron på högsta effekt i 2 minuter, ta ut rör om, in igen i 1,5 - 2 minuter.
- Ta ut och toppa med vad du vill. Jag hade hallon, blåbär, aprikos, mandlar, banan och naturell kvarg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback