- Yes we can.

Goooooodmorgon people! Onsdag idag och jag är ocanligt taggad? Igårkväll gick jag ut på en lång kvällsprommis med mamma, Jörgen och Jacob, trots vilodag. Men det var så mysigt och så otroligt fint runt hamnen, brukar inte gå där på vintern eftersom att det blåser så kallt.
 
Sitter nu och lyssnar på Oscar Zias nya album, därav rubriken, efter att ha varit ute på en Pw på 6,7km och duschat. Ska sätta upp mitt hår i en toffs och sen gå för att fixa något gott till frukost så att jag är uppladdad inför upsatsen i engelska nationella. 
Efter skolan följer nog Tilda med hem hit och vi äter lite, för att sedan dra till gymmet för ett biceps, triceps och rygg pass, hade också tänkt att gå på bodybalance men såg nu att det var inställt, galet trist, ville ju verkligen prova på det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback