- Vi klarar detta, tillsammans.

Zumban igår var faktiskt väldigt rolig, trots att instruktren var ganska rörig. Idag är jag helt slut i kroppen så vilodagen faller sig in rätt så bra.
Nu återgår vi också till skolan, men tänk positivt det är bara några dagar kvar, och det är flera helger, lovdagar och annat som gör att det inte alls är mycket kvar. Men jag är faktiskt ganska pepp på att gå tillbaka till skolan bara för att få allt överstökat, haha.
 
För att få upp humöret startade jag denna dag med att lyxa till frukosten med den otroligt goda även nyttiga morotskakan, som jag gjorde för några dagar sedan, dock toppade jag den idag med en blandning av kvarg, keso och kanel. Hoppas att ni ala får en toppendag, för det ska jag försöka att ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback