- Utan dina andetag.

- Bild från språkresan till Barcelona med tre stycken från min spanska grupp - 
Ikväll är en kväll när jag har för mycket i huvudet, tänker alldeles för mycket. Men jag antar att det är bra ibland. Dricker te, spelar gitarr och går runt i mitt rum och plockar lite. 
 
Dagen har varit  riktigt bra, humöret har varit på topp och jag har varit riktigt pigg. Idrotten idag var somsagt innebandy-tunering som min basgrupp (klass) hamnade på tredje plats på. Efter det cyklade jag mot gymmet för ett ben-pass, tyvärr själv då Tilda är sjuk, men det rullade på och var så skakis efteråt, älskar den känslan. 
Nu ska jag äta kvällsmål, wihoooo, det är gott och typ det bästa på hela dagen?? vilken är eran favoritmåltid? haha.
 
Fick förresten en fråga om hur jag äter grapefrukt, jag äter den som en apelsin typ, skär den i klyftor och äter, haha.
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback