- Uppdatering av telefonen

Usch vad arg jag är just nu, haha. Försöker uppdatera min telefon och har nästan raderat allt, det känns så tomt och jobbigt. Nej, sluta vara så töntig nu Emilija. Nu gick det iallafall att hämta den, så får ladda ned alla appar sen igen.
 
Förut cyklade jag till gymmet, men systemet är paj så jag kom inte in, surt, jag som var så taggad. Bestämde mig för att gå ut och springa istället men icke, min kropp mår inte bra efter allt godis så fick så otroligt ont. Eftersom att jag var mitt i skogen så skulle det ta lika lång tid att fortsätta som att vända, så jag tog en långsam promenad hem, stannade och trixade lite för mig själv.
 
Har nu tittat lite på tv, vilat och ätit kvällsmål som bestod av varma hallon blandat med kvarg och kanel, såååå gott. Hoppas iallafall att jag vaknar upp imorgon och kan träna, hihi. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback